Nu är det måndag igen....

Denna helgen har det varit stressigt och man har varit nere i skåne och kollat på 2 lägenheter utav de tre som jag fick visningar på. Det var att köra upp och ner ett antal gånger i fredags och det var lite jobbigt och tröttsamt. Så då åkte man hem och hälsa på familjen i helgen och det var ju skönt , det bästa var att träffa Sam.
Idag har man åkt upp för att  köra igång vardagen igen. Det kan vara skönt och vara sysselsatt då jag bara mår dåligt när jag inte gör något för då kommer jobbiga minnen och tankar över en person som man nog aldrig ser igen.
 
Det man har hunnit med här hemma är att göra mat och skicka iväg en ansökan och även förberett inför imorgon och  sedan imorgon får man ta tag i sitt paper och att fixa en låda som ska bli till något roligt som man kan ha som en lek bland barn. 
 
Dessa tre orden är något jag har sett tillsammans med en person som betydde allt för mig och som tyvärr aldrig går ur mina tankar. Det känns iallafall så! Jag kommer verkligen hoppas på att jag  får möta den igen för det var så himla underbart och peaceful. 
  
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp